Adverteren

Uw product op Veteranen TV & Radio
Wilt u uw product betaalbaar online promoten op Veteranen TV & Radio? Door een bestaand of nieuw programma te sponsoren als adverteerder creëert u zichtbaarheid voor uw product en of dienst. Uw boodschap kan optimaal overkomen via branded content.

Program Item
In een programma-item interviewen de presentatoren op redactionele en niet-wervende manier een woordvoerder van het sponsor bedrijf.

Prize marketing
Bij prize marketing wordt uw product tijdens het programma aan de kandidaten, het publiek of de kijkers als prijs aangeboden. De attentiewaarde is hoog omdat het product gekoppeld is aan een positief moment en je kunt de kijker op natuurlijke wijze van productinformatie voorzien. Daarnaast is prize marketing makkelijk te combineren met andere sponsorvormen.

Productplacement/Gebruiksmomenten
Een ‘gebruiksmoment’ is een vorm van programma sponsoring waarbij een product wordt gedemonstreerd, waarbij er geen informatie gegeven wordt en waarbij de naam van het product niet wordt genoemd. Bij een gebruiksmoment wordt het product door een acteur of een presentator op een natuurlijke manier gebruikt. Het verschil tussen een product placement en een gebruiksmoment is dat bij een gebruiksmoment een product wordt gebruikt en bij een product placement komt het product alleen in beeld. Producten kunnen een deel uitmaken van een decor.

Billboarding
Billboarding geef een boost aan de naamsbekendheid. Een billboard is een sponsorvermelding voor en na een programma. Hierop staat de naam en/of het logo van de sponsor voorafgegaan door de tekst: ‘dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door…’. Een billboard kan worden ondersteund door een voice-over-tekst. Billboarding is een bewezen advertentievorm waarbij je, door een relevante koppeling tussen programma en merk, de naams- en merkbekendheid in korte tijd vergroot. Met billboarding plaats het product of dienst zich midden in de belevingswereld van de doelgroep. Het profiteert van de binding die is opgebouwd met de kijker, het Umfeld, de populariteit en het imago van een programma. De kosten voor billboards en breakbumpers zijn relatief laag, terwijl de campagne snel een groot bereik genereert.

Radioreclame
Radio is een effectief reclamemedium. Maar liefst 92% van alle Nederlanders luistert iedere week naar de radio. Qua mediatijdbesteding staat radio overdag op eenzame hoogte en toch is radio heel selectief. Radio is en blijft hierdoor een belangrijke pijler voor adverterend Nederland.

 

Onze pakketten 

Voor radioreclame hebben wij 3 verschillende pakketten en deze pakketten staan voor de doelgroep. Zo hebben wij een pakket speciaal voor Stichtingen, Verenigingen en Initiatieven die zich inzetten voor Veteranen & Thuisfront maar doorgaans geen subsidies ontvangen. Ook zij moeten iets kunnen delen met onze luisteraars. Maar we hebben ook commerciële partijen die kunnen adverteren en dus gewoon het tarief kunnen betalen. Een pakket wat er tussen zit zijn ondernemers die zich inzetten voor Veteranen  of omdat ze zelf veteraan zijn. En deze groep krijgt een leuke korting omdat we daar speciale tarieven voor hebben.

Of je nu een stichting, Vereniging bent of een commercieel bedrijf neem altijd contact met ons op zodat we de mogelijkheden met je kunnen bespreken.

Commercial Alpha

Stichtingen, Verenigingen & Initiatieven die zich inzetten voor Veteranen & Thuisfront

Commercial Bravo

Ondernemers die zich inzetten voor onze doelgroep en zelf Veteraan zijn.

Commercial Charlie

Commerciele bedrijven, instanties of overheid. Dit is feitelijk het standaard pakket